ŠIKULKOVÉ, ZLOBIVCI

A UPLAKÁNCI?!

S TÍM JE KONEC!

Jste FRUSTROVANÍ z toho, že děti dělají většinu věcí jen pro jedničku či pochvalu, a zároveň máte STRACH, že když přestanete hodnotit, ztratí děti motivaci a vy SELŽETE...?

Cítíte BEZMOC a NAŠTVÁNÍ při pohledu na to, jak mezi sebou děti neustále soutěží a bojují o přízeň?

Jste už UNAVENÍ z toho, že často jedna negativní poznámka zničí 5, 10, 20... pozitivních?

Vím přesně, jak se cítíte!

Mnoho let jsem totiž tyto pocity zažívala také. Dnes už ale vím, že to jde i jinak...

⇓ ⇓ ⇓

A také vím, jak to můžete změnit i vy!

Pomůžu vám s tím: 

  • jak s dětmi komunikovat bez hodnotícího jazyka a při tom udržet jejich zájem a motivaci. 
  • jak se vyhnout nátlaku ze srovnávání, které vede k omezení kreativity, strachu z chyby a v neposlední řadě k negativnímu dopadu na sebevědomí.

 

Dnes už vím, jak mít pozitivní a harmonický vtah s dětmi bez nálepkování a škatulkování. Když jsem ale začínala pracovat s domškoláky, měla jsem zpočátku tendenci držet se toho zkostnatělého „léty osvědčeného“ způsobu, abych to všechno ukočírovala.

⇒ Vedlo to ale jen k tomu, že děti mi velmi aktivně ukazovaly, že takto ne! Až ve chvíli, kdy jsem pustila ty pomyslné otěže a uvolnila se, to začalo fungovat. Najednou jsem viděla to, co mi před tím nedocházelo…. 

Děti nepotřebují dostat pětku nebo kázání, aby věděly, že jim něco nejde. 

Naopak v tu chvíli jsou zranitelné a spíše než pětku nebo nějaké komentáře, potřebují naši důvěru v ně, že to dokáží. Potřebují podporu, láskyplné a bezpečné prostředí. Potřebují vidět a vědět, že chyba je v pořádku a je součástí učení...

Ano, mnohdy nás to stojí mnoho sebezapření, ale tím, že dětem, ale i sobě dáme prostor to dokázat, vznikají v mozku důležité procesy a spoje pro další učení...

A chci vás naučit, jak na to!

Kdo jsi, Lucko, a jak mi tedy můžeš pomoci?

Už více než 10 let se věnuji práci s dětmi a dospělými v oblasti vzdělávání.

Ukazuji rodičům domškoláků či školáků a průvodcům v alternativních, svobodných a komunitních školách, jak přirozeně a s respektem vést děti na jejich cestě za poznáním.

Ve své práci vycházím z mnohaletých zkušeností, které jsem načerpala jako učitelka na ZŠ, průvodce v lesní školce a komunitní škole a jako lektorka dospělých.

Důležitým zdrojem jsou pro mě nejen vlastní zkušenosti, přečtené knihy či diskuse s odborníky, ale především diskuse a práce s dětmi.

Už více než 10 let se věnuji práci s dětmi a dospělými v oblasti vzdělávání.

Ukazuji rodičům domškoláků či školáků a průvodcům v alternativních, svobodných a komunitních školách, jak přirozeně a s respektem vést děti na jejich cestě za poznáním.

Ve své práci vycházím z mnohaletých zkušeností, které jsem načerpala jako učitelka na ZŠ, průvodce v lesní školce a komunitní škole a jako lektorka dospělých.

Důležitým zdrojem jsou pro mě nejen vlastní zkušenosti, přečtené knihy či diskuse s odborníky, ale především diskuse a práce s dětmi.

Mám pro vás více než hodinový WEBINÁŘ o NEhodnocení

  • V první části webináře se budeme více věnovat teorii a odpovím na nejčastější otázky ohledně hodnocení.
  • Ve druhé části se zaměříme na konkrétní praktické kroky a také na to, jak a proč přistupovat k dětem a i sami k sobě jinak.

Co se díky webináři naučíte:

Ukážeme si jaký je rozdíl mezi respektující a nerespektující komunikací.

Věnovat se budeteme také tomu, jak vést dítě k rovnocenné diskusi. Tedy bez toho, aniž byste vy či dítě měli navrch.

Povíme si také něco o vhodné motivaci a o tom, jak hodnocení adekvátně nahradit.

Zjistíte také, jak se hodnocení z dětství může promítat až do dospělosti. A ukážeme si samozřejmě, jak s tím můžete pracovat.

Budete si jistí v kramflecích! Budete vědět co, jak a proč děláte.

Zjistíte také, jak důležité je do celého tohoto procesu i zapojit dítě.

A možná se nyní někteří ptáte...

No jo, ale co školní prostředí?

Tak i na to se dostane!

Představte si, jaké to je, když komunikujete se svým dítětem na partnerské úrovni.

Vy i ono máte prostředí, ve kterém se cítíte přijímání se svými přednostmi i nedostatky. To vede k rozvoji kreativního myšlení dítěte a ke schopnosti jednat nezávisle na tom, zda to bude mít správně či ho někdo pochválí.

Ve vašem vztahu neexistují výčitky, uplácení, přemlouvání či vyhrožování.

Už nemusíte hledat a zkoušet, tuto cestu jsem prošla za vás.

Nyní díky webináři dostanete vše připravené a srozumitelně podané.

Já jsem za svou praxi ušla kus cesty... Stálo mě to mnoho chyb, testování a zkoušení. Mnoho prosezených hodin na seminářích a mnoho zaplacených faktur za ně.

 

Vyzkoušela jsem vše možné a nemožné. Hledala jsem, co bude fungovat a odrážela jsem to, co nefungovalo.

 

Tohle vy už ale nemusíte. Už nemusíte trávit čas hledáním toho, co funguje. Našla jsem to a vyzkoušela za vás.

 

Prošlapala jsem vám cestu a nyní vás po ní provedu...

Protože věřím, že tento přístup má smysl a přeji si, aby byl dostupný pro všechny, stanovila jsem cenu na:

390Kč

Je to cena, která je dostatečně nízká na to, aby si webinář mohl dovolit každý. Zároveň, je natolik vysoká, aby vás motivovala k tomu, abyste načerpané informace s mou pomocí uvedli do praxe.

Možná vás nyní napadají tyto otázky:

⇒ A jak bude webinář probíhat? Musím být někde v nějakém stanoveném čase?

Po zaplacení objednávky vám ode mě přijde na email odkaz. Na něm si budete moci webinář pustit a zároveň si tam i stáhnout pracovní listy.

Na čas nikde být nemusíte. Webinář si můžete pustit kdykoliv a klidně i opakovaně. 

⇒ A nebude to o tom, že se dětem bude ve všem ustupovat a umetat jim cestičku?

Ne, to rozhodně nebude. Jak jsem již výše psala ukážeme si rozdíl mezi respektující a nerespektující komunikací a věnovat se budeme i rovnocenné diskusi. To je podle mě základem každého dobře fungujícího vztahu.

A pokud komunikuji s někým (i s dítětem) s respektem a rovnocenně, nemůže to být nikdy o tom, že sebe potlačím a nechám druhé ať si dělají cokoliv chtějí.

⇒ Moje dítě chodí ale do běžné školy, tam se hodnotí, takže to určitě není pro mě.

To, že dítě dostává ve škole známky, nebo je slovně hodnocené ještě neznamená, že to nemůžete mít nastavené doma jinak. Svou hodnotu může vnímat i jinak, než právě přes známky či školní hodnocení. A právě i tomu se na webináři věnuji.

⇒ Jsem učitel/ka, pomůže mi webinář v něčem?

Určitě ano, a to i přes to, že dáváte dětem známky. Jak jsem již psala výše svou hodnotu může dítě vnímat i jinak, než přes známky. Můžete tedy o tom s nimi mluvit, nastavit si společně vnímání chyby při učení, učit děti jak komunikovat, jak vnímat pozitivní a jak negativní hodnocení, atd.

Zároveň máte i určitý vliv na rodiče, a proto to i s nimi můžete zkoušet nastavovat jinak. 

⇒ A je jisté, že to u mě bude fungovat?

Upřímně, nebudu vám lhát - fungovat to bude, pokud se pro to rozhodnete a budete pro to aktivně něco dělat. Žádná metoda, či přístup není samospásný a neexistuje nic jako zázračná pilulka či medicína, kterou, když si vezmete, tak to ihned začne fungovat.

Já vám dám ty nejlepší rady, které mám. To co mi fungovalo jak v klasické škole, tak v práci s domškoláky. Rady, které mi fungovaly se skupinou dětí, nebo i s jednotlivci. To jak vy s nimi ale naložíte, už je na vás.

⇒ A co když ale zjistím, že webinář není pro mě?

GARANCE VRÁCENÍ PENĚZ

Webinář je sestavený z nejčastějších otázek rodičů či učitelů, které se týkají hodnocení a také z mnoha praktických kroků. Vycházím v něm ze svých mnohaletých zkušeností z práce s dětmi, ale i dospělými.

Pokud však zjistíte, že tyto informace pro vás nejsou užitečné a neobjevíte ve webináři nic nového ani přínosného, nabízím vám garanci vrácení peněz do 14 dní od zakoupení.

Vaše spokojenost je pro mě důležitá!

⇒ Napadla vás ještě nějaká otázka?

Ptejte se mě na zaskolou@lucieangerova.cz

BONUSY

Protože vás na cestě k nehodnocení chci co nejvíce podpořit, připravila jsem pro vás k tomuto webináři ZDARMA pracovní listy a i následné akční kroky.

Pracovní listy vás budou provázet po celou dobu webináře, ale i po něm. 

Najdete v nich 4 konkrétní akční kroky, díky kterým ihned uvedete načerpané informace do praxe.

Listy jsou určené k vytištění a můžete si do nich, kromě akčních kroků, zaznamenávat i své myšlenky a postřehy z webináře.

Jdeme na to?

Pokud cítíte, že to s vámi rezonuje, že chcete změnu, najet společně s vaším dítětem na novou vlnu, ujasnit si toto téma i vy sami, tak pojďte do toho!

Vaše cesta právě začíná a já na ní ráda budu vaším průvodcem... ♥

Klikněte na tlačítko „Koupit webinář“ a na následující stránce vyplňte pečlivě své údaje v objednávce a zaplaťte buď kartou, nebo bankovním převodem.

Webinář obdržíte ihned poté, co mi dorazí vaše platba.

Pokud máte k webináři jakékoliv otázky, nebo nějaké nejistoty, napište mi na: zaskolou@lucieangerova.cz